20 Aralık 2009 Pazar

Yenilikçilik Şenliği

“Yenilikçilik şenliği” başlığı altında toplanan, tüketicilere yönelik 50 farklı ve çoğu da eğlenceli yenilik fikrinden bazı seçmeler .
Bedava , Kendin yap , Satıcı-tüketiciler , Statü öyküleri , Anne-baba-çocuk , Eski-yeni,Yeşil ekonomi , Deneyim paylaşımı , Harita çılgınlığı gibi(ayrıntıları sonraki yazılarda)
Trendwatching’in altını çizdiği üç nokta yenilikçilik konusunda çok önemli ;
1- Deneyim ekonomisinde, pazarlamaya yönelik inovasyonların en az teknik inovasyonlar kadar önemli olduğunu unutmayın.
2- Tüketiciler zaman zaman gösterişli yeni ürün ve hizmetler arayabilir. Ama yenilik her zaman ciddi ve ağırbaşlı olmak zorunda değildir; Eğlenceyi de ihmal etmeyin.
3- Yeni bir şeyler yapmak her zaman dünyanın parasına mal olmaz. Yenilikler büyük bütçelerle değil, yaratıcılık ve duyarlılıkla gelişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder